Digitaal publiceren: hoe begin je eraan?

De overgang van uitgeven op papier naar uitgeven voor schermen is tot nu toe niet precies verlopen zoals eerst werd verwacht.

Belangrijke partijen zoals Adobe hebben hun strategieën aangepast: waar Adobe zich vooraf richtte op de kleinere partijen, ligt hun focus nu alleen op de grote bedrijven. De kleinere bedrijven moeten zich op een andere manier redden als ze digitaal willen uitgeven. Dat maakt dat er weer een andere markt is voor aanbieders van technologie. Als u de technologie van digitaal uitgeven wilt gaan gebruiken, nemen we je graag mee voor deze sessie. Na deze dag ben je mee met de nieuwe mogelijkheden en kan je advies geven of de juiste beslissing nemen binnen jouw bedrijf.

Wat je leert tijdens deze training:

  • een keuze maken bij het maken van een document
  • bij een html-document
  • een app
  • webapp
  • tablet publicatie
  • commerciële strategie
  • marketing aanpak
  • kostenplaatje
  • overzicht van het digitaal publiceren

Praktische info

Duurtijd opleiding

1 dag

Taal

Nederlands

Docent

Peter Maas

Ideaal voor

Professionals die willen overgaan naar digitaal publiceren en een overzicht willen van de laatste nieuwe mogelijkheden