Storytelling in video

Storytelling in video

Content en storytelling. Het zijn termen waarover iedereen het tegenwoordig heeft. Maar wat houden ze in?
Hoe creeër je meer betrokkenheid bij jouw verhaal? En hoe schrijf je een authentiek en geloofwaardig verhaal en zet je dat om naar beelden?

Waarom zou je welke camerabeweging wel of niet doen? En welke belichting hoort bij de sfeer in jouw verhaal? Het doorgronden van enkele casestudies leidt tot een kritische blik op beelden. We bekijken en bespreken ook enkele geslaagde corporate storytelling video’s. Wat maakt deze video's zo krachtig en wat kan ik hiervan meenemen in de promotie van mijn bedrijf, product, dienst? Wat zijn de criteria van een goed verhaal, en hoe zorg je ervoor dat jouw content opvalt en wordt gedeeld?

Creeër na deze opleiding een sterk en bedrijfsrelevant verhaal... Een verhaal dat exact vertelt wat jij voor ogen had. Je kan er onmiddellijk mee aan de slag na deze training.

Wat je leert tijdens deze training

  • Wat is een verhaal?
  • De kracht van een verhaal: verstand vs. emotie
  • Het doel van camerabewegingen
  • De juiste belichting kiezen
  • Geluid in storytelling
  • Verhaaltechnieken in editing
  • Verschillende casestudies van geslaagde corporate storytelling
  • De 4 elementen van een goed verhaal
  • Aanscherpen van luistervaardigheid om het verhaal te ontdekken
  • De ‘5 sleutelwoorden’ methode

Inschrijven voor deze opleiding

Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
Graag dit veld invullen aub.
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
Graag een aantal kiezen aub.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Vink aub aan dat je geen robot bent

Praktische info

Datum

10 augustus 2018

Duurtijd opleiding

1 dag

Taal

Nederlands

Prijs

€ 375

Mogelijkheid om te betalen via KMO-portefeuille.
Meer info over KMO-portefeuille, vind je hier.

Docent

Fernando Pauwels

Ideaal voor

Contentmakers die meer wil leren over het uitwerken van een sterk en krachtig bedrijfsrelevant verhaal met impact. Affiniteit met video en film is een vereiste.